Extra diensten

Zo zorgen we voor maximaal reisrendement

Maak de reis compleet

Personeelsscan: wat willen de medewerkers?

Op een leuke manier ondervragen we jouw medewerkers over wat ze willen beleven, belangrijk vinden en naar bijzonderheden. Zo voelt iedereen zich gehoord en sluit de reis perfect aan bij de groep.

Management scan: met welk doel wordt deze reis gemaakt?

Onze specialisten diepen samen met het management de doelstellingen uit. Wanneer zijn jullie echt tevreden? Dit kan door middel van een gesprek maar breder ook via een persoonlijke interviews met verschillende managers.

Impact meting van de reis: heeft het echt iets bijgedragen?

Een rating van het resultaat van de reis door middel van een laagdrempelig onderzoek. Bijvoorbeeld naar het teamgevoel voor en na de reis. Zo maken we het resultaat tastbaar!

Verlengen van de belevenis – videoverslag

Wij communiceren met de deelnemers voor de start van de reis zodat het gaat leven binnen de groep. Tijdens de reis kan iedereen foto’s en video’s insturen en hier maken onze TripBuilders een gave aftermovie van. Ideaal voor recruitment doeleinden en om lang na te genieten van de reis!

WKR: Fiscaal advies

De Werk Kosten Regeling (WKR) kan soms voor moeilijkheden zorgen bij het inrichten van de reis. Gelukkig zijn er genoeg fiscale mogelijkheden en kansen om eennaheffing te voorkomen. Wij adviseren je graag. Wordt het echt ingewikkeld, dan adviseert onze vaste partner jullie graag!.

Spelelement toevoegen aan de reis

Toevoegen van een spelelement aan de reis om het gestelde doel te behalen. Zo richten we opdrachten in die de groep in teams moet gaan uitvoeren –  Zoek de oudste tapas bar van Barcelona en maak een selfie met de wereldberoemde Patatas Bravas!

Mobiele app voor elke reis

Geen warrige communicatie maar alles duidelijk en overzichtelijk in een door ons ingerichte applicatie

Mogelijke onderdelen:

Enkele van onze klanten

Meer weten?

Neem contact op en ontvang binnen 24-uur een eerste voorstel. Onze Tripbuilders hebben jarenlange ervaring en helpen je graag verder.